Általános szerződési feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek a Germstar Kft. (továbbiakban: Üzemeltető) által üzemeltetett www.myequa.hu internetes oldalán elérhető szolgáltatások (továbbiakban: Szolgáltatás), a Szolgáltatást teljesítő Thera-Team Kft (székhely, stb, továbbiakban: Szolgáltató) illetve igénybevevője (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit tartalmazza.

1. Cégadatok

Az üzemeltető adatai:

Név: Germstar Kft.  

Székhely: 1115 Budapest, Bartók Béla út 105-113.,

Adószám: 14547599-2-42) 

Cégjegyzékszám: 01 09 948249

Elérhetőség, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési cím: sales@germstar.hu

A szolgáltató adatai:

Név: Thera Team Kft.

Székhely: 1024 Budapest, Margit krt. 31-33.

Adószám: 1308 2169-2-41

Cégjegyzékszám: 01-09-717825

Elérhetőség, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési cím: iroda@therateam.hu

Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) érvényesek a www.myequa.hu oldalon.
Társaságunk fenntartja a jogot az ÁSZF rendelkezéseinek módosítására, ezért kérjük, minden vásárlás előtt olvassa el a honlapon közölt feltételeket. Módosítás esetén, a honlapon vagy telefonon leadott megrendelésekre a megrendelés leadásának napján érvényben lévő ÁSZF rendelkezései érvényesek.

2. Általános információk

Az EQUA márkanevű termékek gyártója a ZKOTZ D.O.O cég 
Cím:
ZkotZ d.o.o.
Tbilisijska 59
1000 Ljubljana
Szlovénia

1. A webáruházban csak 18. életévüket betöltött személyek vásárolhatnak. Az általános szerződési feltételek elfogadásával Ön nyilatkozik arról, hogy 18. életévét betöltötte.
2. A Felhasználó lehet, minden korlátlanul cselekvőképes, természetes és jogi személy, aki vagy amely szabályosan regisztrál, illetőleg a megrendelés előtt elfogadja a www.myequa.hu internetes oldalra vonatkozó, mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételeit
3. Regisztrálni a regisztráció menüpont segítségével lehet
4. A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató feldolgozza adatait és automatikus visszaigazoló email-t küld.
5. Ellenőrizze gondosan a visszaigazoló emailt
6.  Közvetítői státusz: Az eladott termékek logisztikai átadása és a pénzügyi teljesítés a www.myequa.hu Üzemeltetőjétől teljesen függetlenül történik. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy közvetlenül a Szolgáltatóval veheti fel a kapcsolatot a szolgáltatással kapcsolatban.
7. Ön vállalja, hogy a Szolgáltató részére megadja a személyes és a kért adatokat, hogy azonosítani tudjuk
8. Ha bármi változás merül fel a vásárlás után, az Ön felelőssége értesíteni a Szolgáltatót a helyes adatok megadásával.
9. A vásárlások nem átruházhatóak.
10. Felmondhatja szerződését mialatt feldolgozásra kerülnek adatai, a következő email címen: rendeles@myequa.hu vagy telefonon. (részletek a »Kapcsolatok« menüpont alatt)

3. Megrendelés és szerződés létrejötte

Termékeink a következő módokon vásárolhatók meg:

- a honlapunkon keresztül történő megrendeléssel:
Online vásárlás esetén a webáruházba való bejutás nincs előzetes regisztrációhoz kötve, így a szolgáltatás, korlátozás nélkül minden látogató számára elérhető a www.myequa.hu oldalon. Internetes áruházunkban megtekintheti és megrendelheti aktuálisan megvásárolható termékeinket. Az aktuális ajánlatokról a termékoldalakon talál információt. A \'Kosárba\' gombbal beteheti a kívánt árut a \'Kosárba\'. A kosár arra szolgál, hogy itt gyűjtse a megrendelni kívánt termékeket, és láthassa, mennyi a várható összes költsége. A kosárból véglegesítheti a megrendelését a \'Megrendelés\' gombbal. Ezzel a lépéssel a vásárló egy automatikus e-mailt küld nekünk rendelési szándékáról, mi visszajelzésképpen e-mailben értesítjük arról, hogy rendelése megérkezett rendszerünkbe. A pontos adatok felvétele azért szükségszerű és elkerülhetetlen, mert ezek alapján tudjuk azonosítani megrendelésüket, megállapítani kedvezményeik mértékét, és természetesen csak pontos címük ismeretében tudjuk a termékeket futárszolgálatunkkal házhoz szállítani.

 

A szerződés internetes megrendelés esetén a megrendelés visszaigazolásakor jön létre, a teljesítés időpontja pedig online vásárlás esetén a termék, a vásárló által történő átvétele.
A termékeinkre vonatkozó szerződés megkötésének nyelve kizárólag a magyar nyelv.
A fentiek alapján létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződéseket iktatjuk, a szerződések utóbb hozzáférhetőek.

Készlet információk:

Az Equa kulacsokat készleten tartjuk, hogy minél gyorsabban kiszolgáljuk vásárlóinkat. Ugyanakkor előfordulhat, hogy egy-egy minta kifogy és várni kell az utángyártásra. Vásárlóink az alábbi készlet információkkal találkozhatnak a weboldalon a kosárban.

- elérhetőség: raktáron, ez esetben a kiválasztott kulacs készleten van és azonnal csomagolásra kerül illetve személyes vásárlás esetén megrendelés véglegesítése után azonnal átvehető

- elérhetőség: hamarosan érkezik, ez esetben a kiválalasztott kulacs nincs raktárkészleten, de a gyártás folyamatban van, a vásárlóinkat e-mailben értesítjük a várható beérkezésről

- elérhetőség: csak rendelésre, ez esetben a kiválasztott kulacs nincs készleten, beérkezése későbbiekben várható, erről is e-mailben értesítjük vásárlóinkat

4. Árak

1. Termékárak: A honlapon megadott eladási árak forintban szerepelnek, és tartalmazzák a 27% általános forgalmi adót.

2. Szállítási árak: A honlapunkon megrendelt termékek házhoz szállításának díja bruttó 1300 Ft a termék súlyától és árától független. A megrendelés leadásakor ez az összeg egyértelműen fel van tüntetve.
A webáruházunkban kínált termékek paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal jártunk el, de ezekért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a webáruházba, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő \'0\' Ft-os vagy \'1\' Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

5. Szállítási feltételek

A termék házhoz szállítása esetén a szállítási díjról a vásárló minden esetben a szerződés megkötését megelőzően kap tájékoztatást. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9.00 és 17.00 között történik. Természetesen ezen időpontokon túl is lehetséges megrendelések leadása, a feldolgozás a következő munkanapon történik. A megrendelések részleges teljesítéséről vagy hiány esetén visszautasításáról minden esetben értesítjük vevőinket.

A megrendelt termékeket - amennyiben azok raktáron vannak - a szerződéskötés időpontjától számított 7 napon belül kiszállítjuk. Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, ilyen esetekben a szállítási határidő hosszabb lehet. Erről a szerződéskötéskor tájékoztatjuk a vásárlót. A leszállított termék kifizetése: helyszíni vásárlásnál készpénz vagy utánvétel fizetési formát választhatják a vásárlók. Az utánvétel esetében a leszállított termékért az eladási árat és a szállítási díjat minden esetben személyesen a futárnál kell megfizetni. A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át! A termékhez kapcsolódó számlát a csomagban mellékeljük.

- személyes átvétel: Webáruházunkban lehetőség van megrendelése leadásakor a személyes átvétel opciót választani. Ebben az esetben nincsen szállítási díj. A személyes átvétel helyszíne: Thera-Team Kft., 1116 Budapest, Hauszmann Alajos utca 4., H-P: 8-16. A helyszínen készpénz és bannkártyával történő fizetés is biztosított.

Az átvétel lehetséges időszakáról a visszaigazoló malben ad tájékjoztatást a Szolgáltató. 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

6. Garancia

Az általunk forgalmazott termékek, nem esnek a garanciális termékek hatálya alá a151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint.

7. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló: 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében, a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kivonat a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget 

A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától
függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében. A törvény további részletei megtekintése itt. (hivatkozás a törvény teljes terjedelmére, lehetőleg saját oldalon belül!) http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

8. Elállási jog gyakorlásának menete:

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatérítjük a termék vételárát. (egyeztetés alapján, postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

9. Adatkezelés

A 2018. május 25-én életbe lépő a természetes személyeknek a személyes adatok kezeléséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) alapján az új adavédelmi szabályzat ezen az oldalon érhető el: www.myequa.hu/adatvedelem

 

 

NAIH-86213/2015.

Bármilyen adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel az adatvedelem@myequa.hu e-mail címre írjhatnak ügyfeleink.

A webáruház tárhelyszolgáltatója :

Nautilus System Kft.

1115 Budapest, Bartók Béla út 105-113.

Adószám: 10578083211 

 

 

 

 

Germstar Kft.

Budapest 2018.05.25.